snön kom...å regnade bort

Så tråkigt att den regnar bort direkt. Är ju så mysigt när de är vitt ute. Får bara hålla tummarna för att de snart kommer mer och som vill stanna!!!!
I fredags skulle vi åkt till Belinda å Magnus men de har varit utan ström efter Sven så de blev idol finalen hemma i soffan istället. Riktigt mysigt faktiskt, å jag kände mig inte hundra i fredags så de var nog de bästa som kunde hända egentligen. Får åka upp till dem en annan dag länge fram. Tyvärr trodde Daniel att idol började kl 21, å jag som hade somnat missade ju typ ALLT.... men tanken var ju god, att jag skulle få sova fram till att de började. Men men. En go hemma kväll är aldrig fel:)
Igår kom Elin och Kristoffer ner, gjorde hamburgare å åt blåbärspaj. Så himla gott!!!! Kikade även på så mkt bättre. Ebbot, vilken kille, å Agnes vilken tjej. Även om jag inte tycker de har varit den bästa säsongen så är det alltid kul å titta på. Tur att de är nästa lördag också:)
Idag ska vi till Louise som bjudit in till glöggmys. Älskar glöggmys! Tråkigt bara att de inte kommer vara vitt ute så man kunde fått lite mer känsla, 2:a advent å allt...
Steffi å Jacob kom hit innan på en spontan kaffe. Trodde aldrig dom skulle kunna när jag smsade i morse. Men det kunde dom!!! Grymma Steffi hade bakat pepparkakor nu på morgonen så hon hade med sig nygräddade pepparkakor :) Dom fick högsta poäng både av oss å Gustaf!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0