Sega dagar...

Tyvärr har de sista dagarna inte vara de roligaste... Gustaf är fortfarande lite hängig och jag med. Har så förbaskat ont i kroppen å frossa, och sen svettas jag. Men jag har ingen feber. Så de har varit några sega dagar här hemma. Varit ute och promenerat lite på dagarna och sen har vi mest myst i soffan. Man blir ju så lycklig när solen är framme och de känns som om man måste ta tillvara på dessa soliga dagar. Snart kommer väl mörkret för att stanna...
 
Lollo, Gustaf och jag var ute och gick i tisdags, fick då syn på änderna i ån som inte kom framåt. De var storm ute och de var väl så strömt i vattnet. Man såg verkligen hur de försökte komma framåt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0