mammaträff och andrea på besök

Kom just hem från Karin och Oliver. Idag har vi nämligen letat oss ut till Fjärås och haft "mammaträff". Lina och Viggo var också med. Just nu leker ju inte våra grabbar så mycket tillsammans men tänk om några månader... Då kommer vi nog inte kunna sitta stilla tillsammans och dricka kaffe. Antar att vi kommer ligga alla på golvet då och "leka" tillsammans. Nu är de mest ammande, sovande killar och en del "plocka upp nappen från golvet" som gäller. Sen har faktiskt även vi mammor lyckats få i oss lite mat. Idag bjöd Karin på en super god kycklingpaj. Vet inte när jag åt de sist å med tanke på hur gott de var så tror jag att jag ska göra egen kycklingpaj nästa vecka.
 
När jag sen var påväg hem så ringde Andrea och frågade om hon fick komma upp en stund. Martina och Paulin är tydligen i ishallen. Men de blir inte så mycket annat än soffläge här nu för jag är redan trött...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0