Altanbygge

Nu är de fullrulle ute på altanen.
Idag började vi med de tråkigaste av allt, ta bort de gamla... Fasen va tråkigt de är, vill ju bara lägga dit de nya!!

Idag har jag även insett hur påfrestande (för kroppen) och jobbigt de måste vara att vara snickare. Inget jobb för mig med andra ord!! Fattar inte hur de orkar jobba såhär hela dagarna.
Jag blir snabbt trött, eller mer less på skiten för de inte är roligt så länge... Så jag är så glad "lycklig" över att jag har Danne, som verkar trivas med att gå där ute och greja. Han är toppen:)


Klagar inte på att solen kom fram nu på eftermiddagen, underbart!!


Kommentarer
Postat av: Malin lundin

Du får tänka på att du är gravid också, blir tyngre direkt då, och din kropp är inte van vid den typen av arbete, jag har försökt mig på Tommys intresse också men är inget för min kropp;)

2012-05-18 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0