Ny vecka, DAG 50!


Idag var de verkligen en grymt bra dag på jobbet! Kul att veckan började bra. Älskar när man har trevliga kunder, man blir själv så glad och dagen går så mycket fortare när man har roligt:)

Stod och skulle fylla i något i min kalender idag och räknade ut att det är dag 50 idag... OJ DÅ!! Halva tiden har gått och jag har ju bara gått ner 3 kg. Haha jag hade ju hoppats på att jag skulle gått ner lite mer nu. Men de är ju alltid något:) Fortsätter jag såhär så kommer de ju minska lite hela tiden. Det är ju det långsiktiga målet. Tror de är bättre för mig. Men de hade varit kul om de kunde gå lite fortare, har ju dock bara mig själv att skylla på. Nu har jag och Tessan börjat med en tävling. Vi ska väga oss varje lördag, den som gått ner mest under veckan får ett poäng. Den av oss som fått flest poäng fram till jul vinner.
Denna tävlingen lovar jag er att jag ska vinna!!!

Så idag började jag veckan med ett step pass, bokat in mig på ett spinning pass imorgon och på onsdag får de bli en lång härlig morgonpromenad. Sen får vi se vad som händer i slutet på veckan!!
/Sofie


Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Åhh vad du är duktig.

Önskar jag var lika duktig på att träna som du.

Vi kan väl gå tillsammans?

Gillar du dans och afro?

Jag har ingen konsid för indoor och spinning. Orkar typ 5 min sen orkar ja inte mer.. Fy för att vara fet! =(

Men vi kan väl gå ut och gå tillsammans?

Ska bara bli frisk först!



kram

2011-10-11 @ 11:42:14
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/
Postat av: emma-isabella

Jag vill åxå vara med i en sån tävling!

Vad väger du?

kramis och massa pepp

2011-10-11 @ 19:45:47
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0