Älskar långa mysiga dagar!

Onsdagen igår var en helt underbar dag!! Man hinner med ganska mycket på en dag om man ligger i. En rolig dag på jobbet med Malin, sålde bra och hade roligt som vanligt:) Sen åkte jag ut till Tessan och Fia för att fika. Vi har pratat om denna fikan i några månader nu... Men igår blev de av. Nathalie och Pelle kom också ut och hälsade på. Så mysigt!! Kan inte fatta att de fick barn samtidigt, så roligt för dem. Pelle och Fia lekte medans vi "vuxna" drack kaffe och tjötade. Önskar att jag också får en snäll unge den dagen man själv får barn...







Söta unge!!



Åkte från Tessan strax innan åtta, ringde då Danne och frågade om de var ok att jag tog en sväng till Elin. Viste nämligen att Elin och Malin skulle träffas och se på Bonde. Inte för att jag följer de men alltid trevligt å träffa dem och mysa lite:) Blev att vi köpte med oss mat och gick upp till Elin. Har ju världens bästa kille som självklart gick med på att jag var borta en stund till denna onsdagskväll:) Så de blev en lång tjejkväll igår, åkte inte från Elin fören kl 12.00. Fattar inte vart tiden tog vägen. Tydligen hade vi mycket att prata om.
Tog mig tid och målade naglarna också. Har bestämt mig för försöka låta dem växa lite nu. Hatar att ha fula korta naglar...

Tack alla underbara flickor jag skrattade med igår, ni är underbara!!
/Sofie

Kommentarer
Postat av: emma-isabella

fint du gjort om bloggen. fin header.

=)

tack för ikväll.

tycker om er!

hihihi

2011-10-14 @ 00:16:44
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0