tillbaka!!!

Hej igen:)) Längesen nu men tyvärr låg jag hemma veckan innan jul å var sjuk... Inget roligt å skriva om då, samt att jag faktiskt inte orkade. Sen fick jag lite nya krafter när Tomten kom!! Tänk att man fortfarande är så löjlig, men vad är en jul utan tomte??? Som tur var så hade jag varit snäll också, fick så många fina paket.
TACK TOMTEN!!
Vi firade julen hemma i år, det gick riktigt bra faktiskt. Trodde de skulle bli trångt men de kändes helt OK. Men fasen va mat som blev kvar... Blir ju julmat fram till sommaren:))

Tyvärr är jag inte helt frisk än men hoppas de blir bättre nu dagarna innan nyår. Kan inte fatta att de ska firas nytt år redan nu på lördag... Tiden går ju så jäkla fort!! Men jag håller tummarna för att 2012 kommer bli ett magiskt år, så mycket att se fram emot:))



Vilken tur att tomten kom:))



Vår gran, så mysigt!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Så roligt att du är tillbaka.

Ser fram emot trevlig och rlig läsning.

Hoppas du snart blir bra.

Sköt om dig. / kram

2011-12-29 @ 13:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0