Ledig fredag

Fredag och jag är ledig:) Känns faktiskt väldigt bra. Har tagit de lugnt nu på morgonen, ätit god frukost, duschat och plockat undan lite här hemma. Nu är de dags för att åka till stan för att fixa några ärenden...

Igår när jag kom hem från jobbet så hade älsklingen gjort middag. Han hade till och med dukat fram allt när jag kom innan för dörren:) Han är bäst!! Åh de var så gott, han hade gjort kyckling, ris och en jätte god sås!!
Sen gick vi ner till mamma och pappa å tog oss en kopp kaffe. Så gott å bara ha en riktigt slappe kväll. Men jag ska nog börja tänka på att inte dricka kaffe för sent på kvällen... har ju inte känt någon skillnad innan men igår så kunde jag inte riktigt slappna av när vi kom hem... Danne somnade med en gång iaf... (ovanligt...=)) 


                                   Romantisk middag för 2  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0